دیشب همین دختره که براتون گفتم یه آهنگ فرانسوی با این تایتل که بالا زدم واسم فرستاده بود .. نظری ندادم راجع بهش
الان برم یه چک کنم معنیشو لیریکسشو میزارم همینجا :
لیریکس عجیبه نمیزارم :))
برید بخونید اگه حوصله داشتید حرفای قشنگی میزنه.
آهنگش داره داستان یه گل رز رو تعریف میکنه..
میگه یه دوست رزی داشتم که امروز صبح شکوفه زد .. تو ادامه ی داستانش این گل رز فرداش پژمرده میشه و میمیره ..
ولی میگه من نمیتونم ناامید باشم.. اون گل رز از تو زندگیه من حذف نشده من حسش میکنم.. میدونم داره از یه جای دیگه منو نگام میکنه.. حرفامو میشنوه.. گل رزم تو وجودم همیشه زنده اس حتی اگه خودش از بین رفته باشه..
آخر آهنگ میگه من باید باور کنم که رز هنوزم هست تو دنیام..
میگه من امیدم و دارم و از دستش نمیدم.. چون بدون امیدم هیچی نیستم .. بدون امیدم نابود میشم ..
اینم از داستان رز !
جالب بود واسم..
نظرمو میرم بهش میگم یکمی هم صحبت دلم میخواد باهاش داشته باشم.. 
فعلا.