حقیقت ! آشنا ترین واژه به گوش ما و در عین حال غریب ترین ...

جواب این سوال رو چه کسی میتونه به ما بده ؟ حقیقت چیست ؟.......

سوالی که انسان از آغاز تا پایانش در جست و جوش به سر میبره و در آخر ناکام ماندن و مرگ و شاید دنیایی دیگر ......

حقیقت چیست ؟...........

مشکل اصلی برای جواب دادن به این سوال اینه که به ما یاد دادند هر سوال یک جواب داره .. به ما آموزش دادند که برای هر سوال دنبال یک جواب باشیم ....

ولی زیباییه این سوال اینه ، که دارای بینهایت جوابه ! زیباییه هر سوالی اینه که محدود به یک جواب نیست ! هر کسی حقیقت رو به شکلی میبینه که تجربه اش میکنه، و جوابی که به سوالش میده از مسیر تجربه ی مسیرش به دست اومده !

از هر کسی بپرسید امروز به نظرتون روز زیبایی بود یا نه ؟ جوابی که بهتون میده شامل اتفاقات اون روزش میشه ! هیچوقت جواب هایی که برای این سوال میشنوید یکی نیستند ... چون حقیقت افرادی که بهش پاسخ میدند متفاوت بوده ... این تفاوت دلیل بر نادرست بودن نیست ..

هر کسی هر اتفاقی رو از دیدگاه خودش بررسی میکنه .. 

ما شاید نتونیم از حقیقت مطلق آگاه بشیم ولی میتونیم بینهایت بهش نزدیک بشیم ... تنها با بررسی جنبه ها و دیدگاه های متفاوت تو زندگیه روزمره امون و هدفمند تر کردن زندگی روزمره امون ! 

ولی نباید فراموش کنیم فقط بررسی کافی نیست ! وقتی میتونیم به موفقیت برسیم که خودمون رو در مسیر اون آگاهی قرار بدیم .. در مسیر درستی که در ابتدا و در میان و در نهایت باعث بیشتر شدن آگاهی ما از خودمون و دنیای اطرافمون میشه .. این آگاهی نه تنها مانع پیشرفت ما نمیشه بلکه با باز شدن در های آگاهی درهای موفقیت به روی ما باز میشه .. و با باز شدن درهای موفقیت درهای آگاهی به روی ما باز میشه !!!

نزدیک تر شدن به حقیقت بهترین هدیه ایه که هر کسی میتونه به خودش بده ..

حقیقت خودمون رو ببینیم ، حقیقت اطرافیانمون رو ببینیم ، حقیقت نزدیک ترین افراد زندگیمون رو ببینیم ... به حقیقت نزدیک تر بشیم . :)