سلام.

دارم یه آهنگ هیپ هاپ مریز گوش میدم ذهنمو اذیت میکنه 

میخوام حرفامو بنویسم ولی یکم تمرکزم و میاره پایین.

ولی میخوام گوشش بدم باحاله ریتمش..

میدونید داشتم فکر میکردم که چی بنویسم .. داشتم مقاومت میکردم با آهنگ .. تو ذهنم آهنگ بود و داشتم دنبال مطلب میگشتم ..

خب شاید همین آهنگ مطلب من باشه !

شاید نوشتن از همین آهنگ باعث بشه حرف جالبی بزنم !

شاید نه قطعا !!!

شاید البته :D

.

ذهنم و آزمایش کنم شاید بگن مریضی تو . 

من میگم abnormal ام . هیچکس خب نرمال نیست .

چرا باید نرمال باشم ؟!

من شبیه کی ام مگه ؟!

من خودمم.

این دنیای منه.

اگه دوست دارید با دنیام آشنا بشید و اینو بدونید که واسه آشنایی هم سیاهیارو باید بشناسید هم سفیدیاشو.. پس اگه شما هم رگه ای از دیوانگی رو میخواهید در آغوش بکشید، قدمتون رو چشممه :)

واقعا هم دوست دارم بحث رو.

هر مطلبی دوست دارید یاذهنتونو مشغول کرده بنویسید واسم. منم نظرمو بهتون میگم.

پست بعدی ام مینویسم الان ولی واسه این اولی این بسه :)