آهنگ مانستر امینم و ریحانا رو گذاشتم :دی

یاد یه مانستری تو ذهنم افتادم !

یه هیولایی که ساختم واسه خودم...

حالا منظورم از این هیولا چی میتونه باشه ؟!

چیزی که ذهن یه جوونو اکثرا درگیر میکنه.

چیزی که توش دارم زندگی میکنم من یه غالب جوونه دانشجوئه.. بقیه مطالب الان هدفی رو نمیرسونن سر فرصت میشناسیدم .. به وقتش :) .. 

این هیولای ذهنم رابطه ایه که توش درگیر شدم.

دوست دارم یه دختری و که روحیاتش به نظرم باعث پیشرفتم میشه .. میخوام بیشتر بشناسمش میخوام صمیمی بشم باهاش ولی بدیه داستان اینه که خودش تو رابطه اس طرف !

واسه همین نمیتونم هرچی که میخوام و بیان کنم.

باید بعضی احساسامو بروز ندم.

ولی همین رابطه ای که داره شکل میگیره رو دوستش دارم.

باهام خودش میاد بعضی وقتا حرف میزنه .. منم حرف میزنم باهاش باعث میشه آروم بشم.. عاشق حرف زدنم !:))

این هیولا رو باید یاد خودم بندازم که کنترلش نمیتونم بکنم.. هیولای من نیست :) خواسته های من مشخصه .. خواسته های اونم واسه خودش مشخصه پس اگه اتفاقی نیافته یعنی اوکی نباید اتفاق بیوفته !

با این هیولائه باید دوست شم !