خیلی دوست دارم راجع به این مسائل بنویسم شاید به درد یکی خورد ..
حرفایی که میزنم اکثرا چیزاییه که حسشون کردم یا از کسای دیگه تاثیر گرفتم ..
اعتماد به نفس خوبه یا بد ؟ فخر فروشی نیست ؟ باید خودمون رو چیزی که هستیم واقعا نشون بدیم یا چیزی که مردم دوست دارن ببینن؟! ...
این سوالاییه که هر روز همه مون از خودمون میپرسیم ... حداقلش خوده من تو طول روز بارها این سوالارو از خودم میپرسم ..
واسه بقیش برید ادامه طولانیه 
اعتماد بنفس یا غرور یا حالا هرچی که بخوان اسمشو بزارن مهم نیست واسم .. اصلش به نظرم چیزیه که وجودش ضروریه ... یعنی باید به خودمون افتخار کنیم که بقیه هم بتونن به حد تواناییشون ازمون بهره ببرن .. تنها در صورتی میتونیم زندگی افراد اطرافمون رو عوض کنیم که در ابتدا بتونیم زندگی خودمون رو عوض کنیم ... تنها در صورتی میتونیم چیزی رو به معنای واقعی 100% دوست داشته باشیم که ابتدا عشق به خودمون رو 100% و به معنای واقعی پیدا کرده باشیم.
چرا نباید من بگم که مهارتم تو نویسندگی عالیه ؟ یا سوال بهتر .. چرا باید بگم این حرف و خب ؟!!!! اعتماد بنفس به معنای گفتن با صدای بلند هر چیزی نیست ... اعتماد به نفس به معنای اعتماد کامل و حقیقی به نفس خودمونه ... اگه میدونید که نفستون یک عمر برای یک هدفی آماده شده وقتی وسیله ی اون هدف میشید و در مسیرش قرار میگیرید احساس میکنید که شما بهترین و استثنایی ترین و غیر قابل پیش بینی ترین موجود دنیای خودتونید ... شما با گفتن این حرف که در کاری خوب هستید یا نه باعث ایجاد هدف یا بهتر بگم مانع برای خودتون میشید که جلوی هدفتون رو بگیره ... ولی وقتی به کاری مشغول هستید یا در جنبش و هدفی که حضور دارید اون هدف رو با تمام وجود احساس کنید مرزی برای موفقیت شما باقی نمیمونه ... شما به هدفتون تبدیل میشید ...
گفتن بهمون که از بچگی از خودت تعریف نکن سرتو بنداز پایین هرچی بهت گفتن قبول کن ... ولی وقتی شما در کاری نهایت توانایی رو دارید اگه خودتون با کار ها و رفتار یا حتی گفتارتون اون منظورتون رو نرسونید افراد دیگر نمیتونن از توانایی هاتون بهره ببرن ... زکات علم چی میشه پس ؟!
هر کدوم از ما تک تک ما بهترین خودمون هستیم چون هیچ کدوممون مثل یک فرد دیگر نیست .. پس رقابت معنا پیدا نمیکنه ... پس چرا اعتماد نکنیم به نفسمون ؟! چرا غرور نداشته باشیم تو کاری که خودمون داریم به نحوی که باید انجام بشه انجام میدیم ... تنها در این صورته که افراد دیگه هم میتونن ببینن این توانایی هارو و ازش استفاده کنن !
تنها راه رسیدن به نقطه ی اوج بشریت کنار گذاشتن قضاوت هاییه که میکنیم و زندگی در وهم خودمون .. تو همون حباب کوچیکی که فقط بازتابی از واقعیت داره . :)
خورشید هم داره غروب میکنه :) منم میرم یکم بیرون قدم بزنم هوا خیلی دوست داشتنی شده !
موفق باشید.
فعلا