اولین نظرمو امروز گرفتم جالب بود واسم ..
از طرف یکی به اسم عشق !
اسمشو دوست داشتم ولی حرفاش اذیتم کرد ...
نمیخوام این صفحه ی دلنوشته هام پر بشه از آدمای خشکی که فقط دنبال یه چیزن ... فقط دنبال مخاطب میگردن .. حالا از هر قشری ..
گفته بود صفحه ام رو لینک کن و بلاگت عالیه و خوشحال میشم به بلاگم سر بزنی ..
نظرش و دوس داشتم چون اولین نظر بود که واسم گذاشته بودن ولی وقتی بهش فکر میکنم اذیت میشم یکم ...
من نخواسته بودم یکی بهم بگه عالی بود مطلبت یا افتضاح !
من میدونم مطالبم هم عالیه هم افتضاح !
من دنبال نظر نمیگردم دنبال بحث میگردم .. میخوام بشینم با هرکی که طالب حرفامه صحبت کنم .. و هیچوقت به نتیجه نرسم .. چون نتیجه یعنی اتمام بحث ......
گفتی اسمت عشق بود عزیزم .. ولی عشق به چی داری ؟! به نظرم اسمشو هوس بزاری مناسب تره ...
بزار اینطوری بگم بهتره یکم : تو دنیای من کاری که میکنی اسمش عشق نیست .. اسمش هوسه :)
به هر حال امیدوارم موفق باشی .
لینکش کردم بلاگشو خواستید سر بزنید خودم که یه لحظه رفتم توش درومدم... حرفی واسه گفتن نداشتم چون محیطش اذیتم کرد .